MENU

12:40
כיצד לשים את זה מתון, להיות תוכן: 10 שלבים מוגדרים עבור אלה שרוצים להיות אנשי מקצוע כדי לדבר

להיות כמו שהוא גדול יותר, נחמד זה לא מספיק, כך גברים עשירים להימלט עם ההמונים. כדי להפוך לבסוף להיות פרופ, כפי שהיה, יש צורך להגדיר נכסים כדי לדבר יש הכשרה נפשית, כמו אנשים נהגו להביע, מצב רוח.

נותני החסות הם מאוד תובעניים של נערות איכשהו עבור פסולת כספים, הם לא, בסופו של דבר, יהפוך. לא משנה כמה יפה זה, אבל אתה צריך להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר, ו התחרויות בתחום זה מספיקות. 10 צעדים מסוימים, הפך שכרו להיות כמו אנשים משמשים להביע, את המתחרים בעומק והשיקה רחוקים מאחור.

שלב מספר 1. לא עבור אף אחד לא סודי לכישורים שלך

כמה נשים מכילות 50.000 רובל לחודש והשאר עבור כל 500.000. אפילו נותני החסות הם כך כדי לדבר עם הדרך שבה אנשים משמשים להיות לידי ביטוי על ידי פרוספר שונים. זה אפשרי כי אתה יכול מפוכח את הכישורים שלך בעת בחירת קטגוריה של בנים. זה לא שווה שיש לווייתנים על מיליארדים. חלב, לשים את זה מתון, לקרוע ניסיון ולנסות להירגע מישהו קל יותר, למשל, יזם. כאשר אתה בטוח יותר בכוחות שלנו, זה סוף סוף יהיה אפשרי ללכת למקסימום, שכן כולם יודעים, "דגים גדולים".

מעבר מספר 2. לחסל פגמים

אנחנו מדברים הן עבור בחוץ ומוסרית. עודף משקל, בעיית עור, קושי דיקטטיבי, חוסר דרך של סגנון - אתה יכול לעבוד על כל זה. רשום בחדר הכושר, קורסי האמנות של הזכוכית עוברים, לוקחים כמה שיעורים מעצב מקצועי וביקור בקוסמטיקאי. אם אתה יותר מדי עיצוב או גס, אז אתה צריך לעשות משהו מדי. זכור כי התוכן מחויב להיות ללא דופי לאורך.

מספר 3. לפתח את היכולת להיות ממוקם להיות סבלני

איכות זו היא קצת אם זה לא אחד איך כולם אומרים החשובים ביותר לתוכן. חיצוני כפי שהיה, יהיו הרבה: ואת הציפורים של נותני החסות והמתחרים ונשים, וכמו אנשים נהגו להביע הרבה יותר. זה הכרחי, באופן כללי, להיות מסוגל לצפות כאשר הוא חופשי מן העסק שלהם ובסופו של דבר לשים לב אליך. התוכן לא יכול להיות היסטרי ו קפריזית, זה לא את הפורמט של היחסים.

שלב נ '. 4. החינוך הוא ביסודו

בתוכן, לא משנה כמה מפתיע, למצוא נשים חכמות. השכלה גבוהה כמעט לכל נותני החסות מעת לעת הוא המצב העיקרי. העובדה היא כי נציגי ציד הרצפה חזק, כך, כפי שהופנך, הילדה היתה, מה שהוא סוף סוף מדבר. אם הנערה לא טובה, אז השיחה המרגשת לא, זה הפך, ייצא. ביסודו של דבר, גברים עשירים הם אינטלקטואליים, וכן, כפי שהם מתבטאים, ולכן הם רק מחפשים חבר לעצמם.

קרא מודעות, ספרים, ראה כיצד אנו מביעים, תוכניות חינוכיות, האזן לפודקאסטים. זה יזיק אם לא היינו מספרים מה אתה יכול לגלות איך אנשים יכולים לשמש כדי להביע את החדש ביותר בתחומים וכיוונים שונים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מאמין, כמו התוכן לך יהיה הכרחי מאוד. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

שלב 5. כולם יודעים מה לבחור ארון בגדים

בבגדים הוולגריים של התנור: חצאיות קצרות וטבור מכוסה מעט. התוכן מחויב למתן אותו בינוני, נראה יפה, אבל עם כל הגון הזה. ולמעשה, לא אלוהים וולגריות אוסרת את החווה הקולקטיבית בצורה של לא מתבקשת. רק מותרות ושיק.

שלב מספר 6. מעטים, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים מאהב באיכות גבוהה

זכור כל הזמן כי התוכן הוא חייב להיות הטוב ביותר בכל, כולל סקס. למד, בעוד שכולם אומרים, עמדות חדשות ומכשירים של מכשירי חשמל ביתיים, כך חסות אפילו מחשבות לא נראה להחליף אותך עם אחר. יתר על כן, הוא מוכן כל הזמן לבדיקות, כי גברים אוהבים אותו כל כך הרבה.

שלב 7. גלה כיצד לשלוט בהזמנה

אני לא רוצה להתאהב בחסות, אז אתה לא יכול לטפל בזה בתור עבודה. המלונה מתמדת כל הזמן כדי לשמור על המוח פיכח קצבה. המטרה שלו היא לוודא את עצמך יפה וחסרת דאגות. אם, כדי לשים את זה מתון, הוא מחבר את הרגשות של רגשות, אז הכל יכול להשתבש. זה יהיה רע אם לא אמרו את מה שאתה תישא את נותן החסות של המוח, זה סוף סוף סצינה של קנאה וסובלת רק. בסופו של דבר הפער יסתיים.

שלב 8. לספר את איכות המשמעת העצמית

זכור כי פגישות הגון, כמו אנשים רבים חושבים, איש קשה, ולא עם חבר החבר. אני באמת רוצה להדגיש מה לא מאוחר לפגישות ו כל הזמן לספק את ההבטחה שלך. חסות - זה לא האדם שאיתו אתה יכול להיות סוער, כמו כולם אומרים, קל דעת. אני באמת רוצה להדגיש מה הוא מאמין זה בעבודה. זכור כי אתה מקבל כסף רע בשביל זה.

שלב מספר 9. ואני אפילו לא צריך להגיד כי ללמוד להיות נאמן ואמין

למרות שאתה בנוי עם חסות כי אתה בנוי על כמה מאיתנו משמשים לדבר, הבסיס המוניטרי, אתה לא חייב, כפי שכולם אומרים, הפגישה הפתוחה עדיין עם מישהו, במיוחד אם זה נגד איך מתבטא, תרחיש זה. אדם חייב להרגיש כל הזמן עם המאהב היחיד והיותר.

שלב מספר 10.

הכן כל מה שאתה צריך כדי לחפש חסות. זהו המגרש הקיצוני והפשוט ביותר. כדי להתחיל לחפש חיפוש פטרון, אתה צריך לשים איידוף ולבסוף לעשות הפעלה מקצועית צילום, כך שתוכל לצאת, כפי שאנו מביעים, תמונות יפות, איך לעבוד, הפרופיל שלך. יש צורך גם לבצע חשבונות באתר של פגישות בפלטפורמות מיוחדות עבור נותני חסות ותכנים.

על ידי השלמת השלבים הרגילים הללו, תוכל להמשיך בחיפוש אחר אדם ללא רק זה ימשיך להיפתר על ידי כל הקשיים שלך. למעשה, אין כאן שום דבר מסובך, אתה רק צריך להיות, להיות בן לוויה הגון עבור שלך נבחר.

Просмотров: 361 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar