MENU

18:24
8 דרכים לחזק קרבה חושנית עם שותף לאחר סקס

יחסים חושניים חזקים בין שותפים פוגש זמן רב, במיוחד אחרי סקס. ברוב השותפים, לשים את זה בעדינות, לנסות במהירות להתקלח, לשנות בגדים, בסופו של דבר, לעשות את העניינים שלנו. הצד הפסיכולוגי, כפי שרבים באים לידי ביטוי, החצאים השני, באופן טבעי, די סובל אפשרויות כאלה. במאמר, ננתח שמונה דרכים ממלאות כדי לשפר את הקרבה החושית שתניח לשמור על דברים ולרגשות נעימים אחרי סקס.

התוכן של המאמר https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

1 שמונה דרכים לחזק את התקשורת לאחר מין

8 דרכים, בסופו של דבר, לחזק את התקשורת לאחר sex8

מכירת הודעה

אחרי סקס, אחרי סקס, הגיע הזמן לשמוע את השותף (שותף) ולקבל את ההערכה הגבוהה ביותר של יכולות מיניות. לכוון את תשומת הלב למה לומר על זה לא יכול רק ישירות עם קשר חזותי, טוב, וגם לשלוח הודעה. אפילו במקום שאתה מצוין במיטה, ואתה רואה שהשותף נלקח לטלפון, לא להיות עצלן וללא אותו כמה, כל דבר ברור, ביטויים נעימים. אתה צריך להדגיש את מה שאתה יכול לומר על:

"המין של היום היה נהדר. אני חולם כי רגעים אלה נמשכו נצח ". "הגוף שלך הוא כמו עובר אסור, את הטעם שבו אני כרגע טעם בשמחה (טעם)". "האהבה שלי יכולה לחזור על הסיפור הזה?-. "אני רוצה לחזור על זה שוב ושוב. לא עבור אף אחד לא הסוד להיכנס לי (מיכל לי) ". "אני שוב רוצה שזה נראה את הטעם של המיץ שלך".

אבל המסר אינו מזכיר בהכרח את המין עצמו. הצעות, זה הפך, לשתות קפה, לבשל יחד ארוחת ערב או סוף סוף לראות את הסרט האהוב עליך ישמש גם המשך טוב של פגישה חמה. שיטה זו של הבעת רגשות ורגשות מתאים לחלוטין כמו טבע ביישן או חולמני.

עצה: לא סוף סוף לשלוח כל תמונה או תמונות מיניות. הוא יכול להסיט ולעבור לתשומת לבו של השותף על מי שמתואר בתצוגה. ב, כפי שכולם יודעים, כמה אפשרויות עבור חצאים 2 סוף סוף יהיו סוף סוף 100 אחוזים לצלול לתוך המחקר של התמונה שנשלחו.

להאכיל אחד את השני

במקום שאתה מתכנן סקס מראש, לא לשכוח מלאי, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, מזון מתובל. כולם כבר מזמן ידוע בעובדה כי רעב עייפות, רעב וצמא הוא אפילו קל יותר להרוות את יצירת מופת תוצרת בית מבושל, ולא את הציפייה, כמה מאיתנו לבד אומר, עוד 1 סדר בבית קפה סמוך. ובכן, עם הידיים שלהם, שותפים מוערכים בפרט. מה יכול, לשים את זה בעדינות, לפנק איך אנשים רגילים להביע את אהובתו:

משפחה להגדיר עבור דליים. אוכל צמחוני. פירות, גלידה, ממתקים. משקאות אהובים.

ולא את הרצון או היכולת, בסופו של דבר, לבשל משאיר את הטוב ביותר, ואז לטפל בזה מראש ולהזמין את אספקת המזון.עצה: במקום השותף שלך הוא ספר מעניין מאוד, אבל אתה לא באקסטזה ממנה, יתר על כן, הוא שואל כך לומר לקרוא אותו בפעם המאה - לא לסרב. יש לציין כי לסבלנות ולכבוד האינטרסים של עוד אתה בהחלט להעיר את המין שלך nograda.סינכרוני dyphony היא טכניקה כי פשוט, בסופו של דבר, לגלם: רק לחבק אחד את השני לנשום רגוע. מגע עדין ועזרה לנשימה, באופן כללי, כדי לחזק את הייצור של אוקסיטוצין וסרוטונין.

תן זה לזה איך כולם מובנים, חיבה לא מתוחכמת

לקום ולרוץ לתוך המקלחת או להתלבש את הטיסה אחרי סקס - רעיון רע. באופציות כאלה, השותף קובע את עצמו לעובדה כי מין איתו הוא לא נעים והמאהב מנסה להיפטר מחסימת אי הנוחות.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם נדיבים ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

מסכים, לא כולם ירצו. ואפילו לא צריך ברזל לכך, ולכן אחרי סקס אני לא.

Unprancipled כמה הם יימשכו - כמה דקות או שעה. זה טוב מאוד להקצות מה העובדה של Lask עצמו חשוב, אשר יראה את הקשר של השותף ואת הרצון שלו. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ליטוף את הירכיים, הכתפיים, החזה, הישבן יכול להיות מתורגם בקלות לעיסוי עם המשך חם. הקפד להשתמש בשמן או חומר סיכה.

קרא זה את זה

ממה שאתה חושב שאני אומר עכשיו על קריאה איך רומנים האהבה הם התחילו לבוא לידי ביטוי, אז אתה לא תהיה טועה. באמת, למנוע את עצמך ספר זה יהיה מעניין לך שניהם. אין צורך למצוא תוצר של תוכן פורנוגרפי - זה יכול להיות בלש. שלח תשומת לב לעובדה כי הדבר העיקרי הוא כי קריאה נמסר הנאה הביא, כמו הכל ברור, תועלת אמיתית.

אבל במקום שאנחנו מדברים על הפיכה אינטימית, עדיף לתת עדיפות לרומן אהבה. עם זאת, ראוי להזכיר כי אפשרויות מוצלחות יותר המשלבים מגרש טוב קו רומנטי:

"סופת רעמים" (אמילי ברונטה). "לראות אותך איתך" (Geo Moyes). "Drikul" (סטרוקר בראם). "לובש רוח" (מרגרט מיטשל).

יש לציין עם שליח על זמן אספקה ​​משוער ולצפות. אפילו במקום ארוחת הערב יועברו כמה קודם לכן, לא צריך לעזוב. זוכר את כל הרגע מקסים מהסרט "9.5 שבועות" - עם האוכל האהוב עליך ומין הופך להיות טעים יותר.

עבור אל הזרועות, כמו הרבה של EZ, אנחנו קוראים בעקביות, נשימה סינכרונית

זה יהיה לחזק באופן משמעותי את הקשר בינך יאפשר לך ליהנות מאה אחוז אחד את השני.

בסופו של דבר, בסופו של דבר, לסנכרן את הנשימה שלך, לבחור איך בכל זאת בבירור, נוח. לכוון את תשומת הלב למה להתמקד בקצב ועומק הנשימה, עושה נשימות unhurried ונשימות. גם לא לשכוח את השמירה של היגיינה. סיבוב שני לא רק מבטל את הקבלה של המקלחת או אמבטיה.

להתקלח

אחרי, להוסיף, כפי שכולם יודעים, פצצות ארומטיות או קצף אמבטיה. נרות בהירים והפעל מוסיקה מרגיעה. בהחלט, ראוי להזכיר מה הופך את האווירה הבלתי נשכחת כי השותף שלך לא ישכח בקרוב.

חלוץ בחדר האמבטיה, אתה יכול לעשות פער לשותף (שותף) ולהתמכר לליטוף: משיכות, כפי שאנו מביעים, איברי המין, תנועות עיסוי אור של הירכיים, הישבן, החזה. מה לא סיבה לעשות אהבה שוב?

לעשות מחמאה

למגרין, בחום של רגשות שלאחר הגזים עבור הרבה דברים. מחבקת, נשיקות, מחמאות.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים להסתכל על הפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. רווח זה מספיק, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

ומילים נעימות ועידוד אחרי סקס מתרחשת בדרך. תגיד את החצי השני שלך על איך אתה גם מרגש אותו (לה) הגוף, עור, שיער, דמות, קול. בהחלט, ראוי להזכיר מה הקפיד לעצור בכל מקום ורגשות ממנו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה נהדר סוף סוף מתברר ומעודד פוגע מין חדש.

אשר אתה יכול לשבח שותף:

כוח ידיים. ראש סקסי. היופי. חן. תחליף. רגשות ממיקום מסוים. טעם, ריח. הסכם לחוות את התנוחה החדשה ביותר, צעצוע, סצינת סקס.

במקום אוצר המילים שלך הוא לא רחב עבור נושא סקסי, ולאחר מכן להכין אותך מראש. לא בהכרח לצייר שבחים על 10 גיליונות. מספיק 2-3 משפטים כדי להפחית את השותף עם המוח ולספק לך לילה חם.

עבור אל הסיבוב השני

קורה איך כולם אומללים, הסיבוב השני מתאים רק לזוגות אלה, איזה מין הוא קבוע ויציב. זה למדי השותף שלך מכוח תכונות פיזיולוגיות או אנטומיות לא כמו סקס יכול לעתים קרובות יש יחסי מין, הם לא נותנים לו. נסו למצוא איך כולם אומללים, באמצע הזהב ולבחור את אלה ליטוף כי יהיה נהנה על ידי שניהם. ככל שאתה מבלה זמן נוסף על חיבוקים ונשימה סינכרונית, כך תוכלו פשוט להרגיש, ואת יותר רגוע הגוף שלך יהפוך. להרגיש את הקרבה של אחד לשני ולשמח את הרגע.קואופרטיב אמבטיה הקבלה היא מחווה רומנטית שמראה לא רק את הרצון ליהנות חבר, טיפול. בזמן, כל עוד האמבטיה מלאה, אתה יכול להיראות לעשות אחד את השני של עיסוי או ליהנות זה לזה.

Просмотров: 166 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar