MENU

13:51
מה המשמעות של סקס עבור אדם ומה הם מצפים ילדה?

סקס אוהב נציגים של כל מין. זה לא בהחלט שום דבר מפתיע, כי קשר אינטימי מאפשר לך להירגע, לאפס את המתח, לטעון את הרגשות החיוביים שלך. אבל חשוב להבין כי סקס לגברים לא ממש כזה ערך כמו לנשים.

התוכן של המאמר

1 כמה סטטיסטיקה 2 אהבה ומין לגבר זה לא אותו דבר 3 מין בתאריך הראשון 4 כמה סקס צריך אדם עבור אושר מלא? 5 מה גברים מחכים לנשים במין? 6 דברים בלתי צפויים גברים מרגשים 7 סקס לאחר 50 שנים

הפסיכולוגיה של החבר 'ה שונה בבירור מן הפסיכולוגיה של הבנות, אשר מטיל חותם הפחדה. יש צורך להתמודד עם בעיה זו כדי להבין את התכונות העיקריות של התפיסה הגברית של בעיות מיניות.

כמה סטטיסטיקאים

מה הם המחקר היחיד עכשיו! הם מתייחסים למין וליחסים בכלל, והנתונים כתוצאה מעניינת למדי. לדוגמה, סטטיסטיקה מראים כי גברים נוטים יותר מאשר נשים להתאהב ממבט ראשון. תגובה מהירה כזו לפחות פעם אחת התעוררה ב -48% מהחבר'ה. בקרב הבנות, רק 28% יכול להתפאר באהבה ממבט ראשון.

אבל באותו זמן, זה אומר שגברים הם קלנים יותר מאשר נשים. אין זה סביר כי אתה יכול לקרוא את אהדה חולפת באהבה. וגברים מתרוממים לפעמים עם מילים קוליות כאלה, וגלל הורמונלי ביחס לאישה אטרקטיבית לתחושה אמיתית באמת לוקח באמת.

57% מהגברים שנמצאים באומללים, במבט הנישואין שלהם, עדיין מוצאים שותף אטרקטיבי ועוסקים בקיים יחסי מין. זה מציע כי מלחמה מלחמה, ומין על לוח הזמנים. גברים צריכים להתיז את המתח המצטבר איפשהו, ועל כך לא כולם רוצים לעשות פילגש. במקביל, בעיות משפחתיות נציג מין חזק לא יחליט. בשביל מה? זה דואג פחות ממין.

אבל איך להבין כי האיש צריך רק סקס, תלמד מן המאמר שלנו.

אהבה ומין לגבר זה לא אותו דבר

רוב הנשים מאמינים כי אתה יכול רק לקיים יחסי מין לאהבה. בהקשר זה, הם מנסים להתחיל בתחילה יחסים רציניים, ולאחר מכן ללכת לישון. במקרה של גברים, המצב שונה במקצת.

נציגי מין חזק יכול בקלות לקיים יחסי מין עם נשים עם מי הם לא במערכת יחסים ולא יכול לראות אחרי סקס. נשים באמת צריך קשר רגשי עם גבר שאיתו הם התאספו למיטה במיטה. לגברים, זה בהחלט לא ביסודו, יש להם מספיק אטרקציה פיזית.

כל האמור לעיל מסביר את תדירות השינוי של הגברים. הבעל באמת יכול לאהוב את אשתו, אבל לא להתנגד למפתה צורות של ילדה זרה. על כל הרגשות העמוקים במקרה זה לא דיבור הולך, אדם רק מבקש לספק את הרצונות הנמוכים ביותר שלו.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. רק זה בהחלט הוא לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.

בְּדִיוּק לכן, גברים לעתים רחוקות ללכת פילגשים מהמשפחה.

מדענים ערכו מחקר, הכניסה שבה התברר כי נשים במוח יש שני מגרשים קשיעים. אחד מהם אחראי לאהבה, והשנייה מִין. אתרים אלה קשורים זה לזה, ולכן נשים לעתים קרובות ולא הזן קשרים אינטימיים ללא הופעתה של ההרגשה הנוכחית. אבל U אין גברים של מערכת יחסים כזו, אז בשבילם אהבה ומין - דברים יפים רָחוֹק. חבר 'ה עוסקים בשלווה במין "ללא נשמה" עבורם זה הנורמה.

סקס בתאריך הראשון 3

נשים רבות עמדו בפני העובדה שאדם מתעקש במין בפגישה הראשונה. אין דבר מפתיע בזה, כי אם הבחור יש תשוקה, הוא מבקש לספק אותו. אבל הנה פרדוקס: אם אישה מסכימה למין, אז אדם בו יהיה מאוכזב וכנראה, יחסים לא ימשיכו. גם אם לאחר תאריך כזה יעברו את השני, זה לא סביר כי זה יהפוך למשהו רציני.

העובדה היא שגברים נמצאים בכובשים הטבע שלהם. הם צריכים לחפש אישה, רק אז יש יחס רציני וכבוד שותף. יותר מדי גבירותי עניין לא לגרום. איתם, זה נשאר רק כדי ליהנות ולמשיך. בנוסף, אם אישה נופלת למיטה בפין הראשון, אדם יכול לחשוד שהיא מתנהגת כמו כולם. ואת התנהגות כזו, כמה אנשים כמו, אם רק אדם הוא לא תומך של יחסים חופשיים ומין חינם.

כמובן, לפעמים סקס במועד הראשון אינו מפריע תקשורת נוספת. יש לא מעט מקרים שבהם אנשים נכנסו אינטימית מגע, כמעט לא לדעת אחד את השני, ולאחר מכן יצר משפחה חזקה. אבל ב רוב המצבים שאדם עדיין רואה את המין הזה בלעדי בידור, ולא סיבה לפיתוח מערכות יחסים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

אבל גם ארוך מדי "דינמי" לא שווה אדם. אם פעיל אכפת ואת כל התצוגה מראה כי האישה היא יקרה לו, אז זה לא הכרחי Repress intima. לאחר מספר תאריכים, תוכל לפתוח גישה אל גוף שעושה גבר מאושר מאוד.

כמה סקס זקוק לגבר לאושר מלא?4

של האמור לעיל, מתברר כי סקס לגברים הוא די חשוב. אבל כדאי להבין כיצד כמות הקשר האינטימיים היא אופטימלית. רבים מאמינים כי חיי משפחה מאושרים ישירות תלוי כמה פעמים בני זוג יש יחסי מין. למעשה זה לא נכון.

מחקרים שנערכו על ידי מדענים קנדים מראים כי אדם לרווחה טובה ומצב רוח הוא רק קשר אינטימי אחד בשבוע. זה במקרה זה כי הנאה היא ברמה הגבוהה ביותר.

אם מספר המין יורד, אי שביעות רצון מתרחשת. אם אתה מגדיל אותו, אז ההנאה לא תהיה עוד, זה יישאר באותה רמה. וזה אומר כי אדם יהיה במהירות לקבל בידור אינטימי.

יש עוד דעה. אנדרולוג נמיק איסמעילוב סבור כי אדם בריא רגיל צריך להיות יחסי מין לפחות פעם ביום. זה מאפשר לך לשמור על מצבו של המין המיני במצב טוב. אם אדם בקביעות אין יחסי מין, אז בגוף יש תהליכים עומדים המובילים לתוצאות לא נעימות למדי.

אבל באותו זמן, אתה לא צריך לשנות את השותף כמו כפפות, למצוא אישה חדשה עבור כל איש קשר. זה כרוך זיהום של מחלות מין. האופציה האופטימלית היא סקס רגיל עם אותה אישה.

מה גברים מחכים לנשים במין?חָמֵשׁ

לכל אדם יש תשוקות מסוימות שהוא אני רוצה ליישם במיטה. אבל כמה מהם יכולים להיות כלילו. קיים חמישה דברים שמעניינים כמעט לכל הנציגים של מין חזק. אנחנו מדברים על הניואנסים הבאים של התנהגות נקבה:

מחמאות ומילים נעימות. גברים לעתים רחוקות מדברים על זה, אבל למעשה הם לא פחות מאשר נשים, אני רוצה לשמוע מילים נעימות. כמובן, כאן לא מתכוון "SnoTty" הצהרות. גבר רוצה לשמוע מן השותף שהוא טוב במיטה או כי הגוף שלו הוא באמת אטרקטיבי. מגוון של ריצה. נשים רבות מאמינות בטעות שיש רק אזור אחד ארוגני על הגוף - הפין שלו. כן מה יש לומר, גברים עצמם לפעמים לא חושדים, איזה הנאה ניתן להעביר ללטף במקומות אחרים. לכן, נשים צריכות להתנהג במיטה באופן פעיל יותר, לשים לב לא רק לחבר, אלא גם אזורים רגישים אחרים. אלה כוללים צוואר, פטמות, בטן ומקומות רבים אחרים. שיחות פרנק. נשים אוהבות לדבר אחרי סקס, אבל גברים מעדיפים לעשות את זה לפני מגע. החבר'ה מעריכים את פתיחות הנערות בתחום האינטימי. הם יכולים לקחת הרבה זמן לדבר על הפנטזיות המיניות שלהם ומחכה לנשים גם לספר על הרצונות. כל זה משפר את ההתרגשות ומוביל להחלטות נוספות. חוסר שתיקה. פריט זה הבא מן הקודם.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אחד יהיה להקצות את המיקום יהיה לאסוף חברה נעימה.

גברים לא אוהבים נשים שכולם שומרים בעצמם ובביישים לומר שמשהו השתבש כמוני. הבחור בהחלט מעריך את המצב כאשר הנערה אומרת בבירור כמה אני רוצה, ומאיזו פעולות עדיף לסרב. התנהגות מושחתת במיטה. גברים מערייכים נשים משוחררות. כן, בחיים רגילים, נציגי מין חזקים רצו את בן לוויה שלהם להתנהג בהגינות ובהגינות. אבל במיטה, זה חייב להיות מלכה אמיתית של debauchery ללא גבולות מיוחדים. ככל שהאישה יכולה להרשות לעצמה במין, הרגשות החיוביים יותר שהיא גורמת לשותף.

במילה אחת, גברים אוהבים כאשר אישה מתנהגת בכנות ולפעמים אפילו defiantly. לכן, כדאי השלכת אילוץ עודף ופתוח לפני השותף. זה יעזור לעשות סקס לגבר טוב יותר ולספק אדם הנאה בלתי נשכחת. קרא עוד על סודות מין בסעיף התייחסות.

דברים בלתי צפויים

נשים התרגלו להאמין שגברים כמו יפה הלבשה תחתונה ותנוחות מפתה. כן, זה מאוד מרגש בחורים, אבל יש כמה דברים יוצאי דופן שגורמים לנציגים של מין חזק אטרקציה מינית בלתי מתפשרת. אלו כוללים:

בוקר לוגם. אם אני לא רוצה להיות מאוחר לעבודה בגלל סקס פתאומי, אז זה שווה זהיר להתעטש מול אדם. כמה פשוטו כמשמעו להשתגע כאשר הם רואים רפה הביתה "משעמם". אם אישה ישנה בפיג'מה יפה או peignoir, אז אדם יחווה במדויק באקסטזה פראית. כַּעַס. באופן מפתיע, רגשות שליליים יכולים גם לגרום לאדם. אולי כל אישה לפחות שמעתי את הביטוי: "אתה כל כך יפה כשאתה כועס". אין הסבר מדעי לתופעה זו. אבל זה כבר זמן רב הוכח כי לאחר מריבה סוער קרה המין הבהיר ביותר. שיער פרוע. אל תנסה לעשות תסרוקת מושלמת אם אתה רוצה במהירות לעורר גבר. חבר 'ה כמו רשלנות קלה שעושה את המראה של אישה טבעית. ללא איפור. זה עובד גם על הכלל הטבעי. בנוסף, אישה ללא איפור לא רוצה לנשק מאשר על הפנים יש טון של טיח. חולצות משובצות. גברים מערייכים אלמנט זה של בגדים. זה לא ידוע איך זה עובד, אבל זה עובד לכל דבר! קֶמֶט. כמובן, אנחנו לא מדברים על המצב כאשר פניה של האישה הפכו לכורגה מקומטת. אבל הנה קמטים כחיים קטנים מאוד כמו גברים. הם אומרים שאישה מסוגלת לחוות רגשות חיים ולעתים קרובות צוחקות. משקפיים. כמעט לכל אדם יש פנטזיה סקסית על הנערה במשקפיים. ובמציאות, כזה "בוטני" הוא מסוגל להסיע את השותף שלו משוגע. חצאיות ארוכות. זה טועה להניח כי האיש אוהב רק חצאית מיני. ללבוש ארוך לא מראה שום דבר מיותר, כך הדמיון הוא נרגש ולגרום התרגשות.

אז, גברים לפעמים מרגשים מספיק לא צפוי חֶבֶר. אבל, באופן כללי, כל אישה יכולה בקלות להשתמש במוצג מידע כדי להתקשר לעוררות מוגברת מהשותף שלך.

סקס לאחר 50 שנים

גברים רבים מודאגים מהשאלה, אשר יהיו אחרי 50 שנה, אם יהיה אפשרי לקיים יחסי מין או יחסי מין יצטרכו לשכוח. הסטטיסטיקה מראה כי דווקא על ידי גיל זה תדירות הקשרים של סקס מופחתת באופן משמעותי. סקס לעתים קרובות נעלמת מן החיים של גברים.

זה קורה מסיבות שונות, ולא תמיד הם פיזיולוגיים. כמה גברים הם bred בשלב זה ולא יכול למצוא שותף, כמה הנכדים מופיעים, לאחר מכן יש פחות זמן למין. מישהו פשוט מתחיל להתעלל באלכוהול.

באופן כללי, אם אדם רוצה, הוא עשוי בהחלט לשמור על חיי מין נורמליים ואחרי 50 שנה. אבל בשביל זה אתה צריך לפקח על הבריאות שלך, לא להתעלל סיגריות ואלכוהול, נכון ארבעה. ואף יותר כך לא מסרבים במודע, לספור, הזקנים שאין לו כלום. אין פלא שאומרים שהסוס הישן של התלם לא יקלקל! אתה יכול לזכור עוד פתגם: "Sedina בזקן - השד ב קָצֶה!-

אז, סקס לגברים הוא כדור multifaceted למדי. נציגים של סקס חזק אהבה סקס מוכן לעשות את זה לעתים קרובות מאוד. נשים צריכות לשקול כמה תכונות של פסיכולוגיה זכר כדי לספק את ההנאה המקסימלית לשותפים.

פרטים על למה גברים יש סקס לעתים קרובות יותר לקרוא את המאמר שלנו על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס - חלק בלתי נפרד מהחיים של כמעט כל אדם, עם חריגים נדירים. הם מונחים ברמה הגנטית. גם אם הבחור לא מבקש להיות אבא, האינסטינקטים עדיין יעבדו - הטבע חשב הכל לפרט הקטן ביותר. גברים אפילו מסוגלים להריח את ההרגשה! פרומונים הידועים לשמצה ביותר, ואחריו בשמים כל כך לצוד, להתבלט בדיוק כאשר היכולת להעלות על עצמו ילד מעל לכל. חבר 'ה צריך סקס. והדבר היחיד שהם מצפים מאישה - השתתפות בתהליך. השבח הטוב ביותר לאדם הוא השתתפות פעילה של הנערה בשמחה מינית, ולא רק שוכב על יומן.

Просмотров: 5480 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar