MENU

06:39
משרות במועדון החשפנות

יש הרבה עבודות שאתה יכול לעשות במועדון חשפנות. אתה יכול לקבל תשלום על הריקוד שלך, לנהל את הרצפה כשהקהל מגיע, לבלות ליד הבר ולקבל בברכה כמעט 10 אנשים בכל שעה, בנות על הבמה משרות חלופיות. חלק מהמשימות דורשות מערך מיומנויות פחות נפוץ בעוד שחלקן פשוט צריכות להיות חמות כמו דוגמניות.

לסיכום: עם התובנה הזו, קשה להאמין שאתה לא יכול למצוא עבודה במועדון חשפנות על סמך הכישורים שלך.

משרות במועדוני חשפנות השתנו ללא הרף עם הזמן, כאשר לחצים משפטיים וחברתיים שינו את שוק העבודה שלהם. האמת העצובה היא שאם מישהו היה יכול להצטלם "מגשש" או בעל כושר שיפוט לקוי, אף אחד לא רוצה להעסיק אותו יותר. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בתל-אביב/|https://www.israelxclub.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/

נכון לעכשיו, ישנם ארבעה סוגי עבודה אפשריים במועדון חשפנות - אחד יכול להיות מלצר קוקטיילים לשרת לקוחות, אחראי על האבטחה, או אדם שדואג שחדר ה-VIP המלא בעסקים פתוחים ימשיך. למי שמעוניין להפשיט בפועל, הם צריכים לשבת שעות ארוכות בבתי ספר לריקוד ולנימוס לפני שהם יכולים לחצות את הבמה.

זה לא מקרי ששוק העבודה בעירום הוא צורת העסקה השולטת עבור חשפניות מהחיים האמיתיים. בחיפוש אחר תהילה בתקשורת או בקריירת המשחק שלהם הם לא רק קשים, אלא לעתים רחוקות ניתנים להשגה, הפשטה מציעה להם הזדמנויות הרבה יותר פשוטות מאשר משרות בסחר סיטונאי.

העניין בסטריפינג הוא שגם גברים וגם נשים מתפשטים יחד על הבמה, ללא קשר לרגשותיהם האישיים לגבי מגדרים אחרים. גברים שאוהבים לצפות בנשים עירומות יבואו ויהנו מהאקט בעוד שנשים יעריכו להרוויח סכומים נכבדים מהגילטי פלז'ר של כל לקוח.

אם זה מסוכן או לא תלוי לחלוטין במידת הכושר שלך https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

בעלי מועדונים מחפשים מערך מגוון של אנשי מקצוע שיכולים להגדיל את מספר המשתתפים במועדונים שלהם, או במילים אחרות "חוקים". עבודות אלו משתנות בהתאם למערך הכישורים המיוחדים של האדם.

"בכל יום, 250 דולר יקנו לבחורה עד שלושה לקוחות או 12 ריקודים בהיקף של 15 דקות. ארבעה תשלומים יכולים להביא לאותה אישה עבודה בשווי 600 דולר במהלך שעה. שש מאות דולר הם יותר מפי שניים משכר המינימום הממוצע לשעה במדינה וכמעט 40% גבוה מהתקן של קליפורניה 15$ לשעה.

פשיטה תמורת כסף אינה נחשבת כבלתי מוסרית בימינו, כי היא מקובלת במידה רבה כמספקת בידור מיני לימים הזקוקים לכך. הופעת הפשיטה בערים גדולות כמו לוס אנג'לס גדלה באופן משמעותי בגלל חוסר בטיחות ומזון שעלולים להתעמת עם משפחות עם הכנסה נמוכה מערים מסוימות.

משרות תלויות איך זה מתנהל, אבל בדרך כלל ריקוד עירום, צוות מלצרים וברמנים

יש האומרים שנשים מגיעות למועדון החשפנות בקלות רבה שכן יש להן ידע מה נראה עליהן טוב, מה שגורם להן להיות בטוחות אפילו יותר מול אנשים. אחרים מאמינים שעבודה במועדון חשפנות במקום עבודה משרדית רשמית יכולה למעשה לעזור לבנות אמון באנשים מסוימים.

Просмотров: 57 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar