MENU

19:49
מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק

המחבר יכלול את הדברים הבאים בהמשך לפסקת ההקדמה שלו:

מסיבות בניו יורק עשויות להיות יקרות מאוד. הסיבה לכך היא גודלה, אוכלוסייתה והמותג של העיר כיעד יוקרתי יקר. אבל חיות מסיבות ישמחו לדעת שיש המון מועדוני חשפנות אותנטיים ומעולים לכל אירוע במכה המטרופולינית הזו.

בניו יורק מתקיימות מסיבות כל היום והלילה, מחגיגות בריכה ביום על הגג ועד למועדוני לילה איקוניים עם ערבי נושא הוללים ועד לברים לאחר שעות הפעילות המאוישים ברקדנים מושכים שמוכנים לג'אם סשן מקרוב בשעה 04:00. זה כולל מקומות ארוכי טווח כמו Hofbrauhaus ופאב רחוב Nelsen's 29, אליהם פוקדים כבדי ספרות כמו וולט הרינגטון מהרווארד ופיליפ רות' שמשתמשים בו כסלון שני, כמו גם אצטדיוני ספורט בולטים כמו ינקי אצטדיון שנראה תפור ליום שישי אחר הצהריים בייסבול, מושבים ברמה באצטדיון ינקי בליווי טוסט שמפניה

כשזה מגיע למועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק, קווינס לגמרי אוחזת בכתר עם מועדונים מרכזיים כמו VIP AVE ו-Club Naughty הממוקמים ממש בשדרת ג'מייקה.

מכיוון שמועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק הם מפעלים פרטיים לחברים בלבד (כפי שרוב מועדוני החשפנות הם במקרה), אני לא יכול להגיד לך מה מפריד ביניהם ממועדון אחד. עם זאת, אני יכול להגיד לך שכל שלושת המועדון האלה מושלמים לבילוי הלילה הפרוע הבא שלך.

אף אחד לא רוצה לבלות את זמנו במועדון חשפנות בתחושה שהוא לא מוקף באנשים יפים; יש חבילות של כסף מתחת לשפם; או להאזין ל-DJ אומר "אני נותן מכוניות". ולמרבה המזל, כל אחד ואחד מהמפרקים האלה טיפלו בשלושתם.

עכשיו כשאתה יודע איפה למצוא את מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק, כל מה שאתה צריך זה כמה חברים מהשורה הראשונה וכיסים מלאים בכסף כי זה קורה רק בדייטים.

אני רוצה לדבר על מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק, לאלו מכם ששניכם חובבי בידור אירוטי ותומכים בשכר הוגן לרקדנים. הסיבה לכך היא שמועדונים רבים מנצלים את הרקדנים שלהם בכך שהם לא משלמים להם שכר מחיה. אני חושב שלא משנה עד כמה מישהו מוכן לשלם, כל מעריץ צריך להיות מודע כשהוא מספק תמיכה כספית, הוא תורם לניצול. https://tkescorts.com/

Просмотров: 58 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar