MENU

05:20
לא לעשות נורא יותר: תשעה כללי התנהגות לאחר מין רע

מחקר חדש הראה כי יותר ממחצית היחסים מתחילה בחוויה מינית ירודה. כ -58% מהנשאלים שהשתתפו בסקר ה- outpoll ו pureromance אמרו כי הפעם הראשונה שלהם היה לא נוח או אפילו נורא.

התוכן של המאמר

1 סקס רע 2 תשעה כללים לאחר מין רע

הסקר של אלף יאנקיז גם הראה כי רוב האנשים מתמודדים לפחות 4-5 פעמים בחיים שלהם עם חוויות מין מגעיל עם שותף חדש. רק 33% מהנשאלים אמרו כי הדברים היו שבורים בגישה שותפה אפשרית, אם החוויה המינית הראשונה לא היתה משביעת רצון.

קצת יותר ממחצית המשיבים (53%) ציינו כי הם מודאגים איך הגוף שלהם נראה, לפני כניסה למקרים אינטימיים עם מישהו הראשון. קצת לפחות חצי (48%) הצהיר כי הדאגה ביותר לגבי לספק את ההנאה של שותף מיני לדאוג כאשר משהו משתבש.

האם יש כללים מוגדרים של התנהגות לאחר מין רע וכיצד לא לעשות אפילו נורא - לקרוא במאמר זה.

סקס רע

סקס הוא הנאה, זה נראה, הוא צריך להיות מהנה מעצם הגדרתה. אבל לעתים קרובות מאוד במקום הנאה, אנחנו מרגישים כאב, גועל, גירוי, חוסר הנאה וסיפוק.

עבור אלה אשר מבולבלים מעט במה שנחשב באופן ספציפי "סקס לא מוצלח", להסביר. לדברי המשתתפים בסקר של קבוצה המורכבת מהחבר'ה, התנאי הכרחי הנפוץ ביותר, שעליו נקרא מין רע, היה מחסור באורגזמה (41% מהם הסכימו).

באופן ספציפי, היעדר אורגזמה כתנאי מוקדם למין מגעיל בעקבות היעדר חיבה הכנה (36% מהם ענו). בסופו של דבר, 29% מהבנים הודו כי הם נסערים במיוחד כאשר סקס אוראלי לא היה משותף, הכל יצא מהר מאוד או שהם היו שיכורים מאוד להיות נכלל.

באשר לנשים שנסקרו, הרוב המכריע (57%) הסכימו שהקדמה החסרה יכולה לכבות כל מיני סקס. ואז כמעט חצי מהם (44%, להיות ברורים) אמרו כי המין היה רע כאשר הם לא חוו אורגזמה, והכול נעצר, קצת התחיל.

אף אחד לא יכול לחזות זאת. אבל נסו לא להרגיש מאוד לא נוח בגלל זה. במיוחד מה ניתן להמשיך על הרצפה. אם באופן טבעי, אף אחד לא צריך עזרה דחוף ..

פרטנר אמר שם של מישהו אחר

וכולם לא היו, אבל אתה לא nastya, אתה קטיה. כך הזמן הטוב ביותר בחיים שלך הוא הגרוע ביותר. באופן כללי, כמו שלו.

אליאנס דם

תמיד יש את האפשרות כי "ימי לוח שנה אדומים" יתחיל על ידי לוח הזמנים. באופן טבעי, הכל יהיה תלוי בתגובת הלוויין ומאותו איך אתה מקבל את האמצעים. אתה יכול לשים את עצמך בסדר, להחיל מעט חומר סיכה ולהמשיך. אבל יש הזדמנות כי אתה צריך לחתוך את התהליך.

הסתיו

אל תנסה - אתה לא יודע.

זה סקרן כי כמו רבים כמו 37% של הנשים הנסקרות מהם אמרו כי סדינים מלוכלכים, לא נוח וכוח מצבים עליון עשוי להיות מוחלט לחלוטין. כנראה ואתה נתקל יותר מפעם אחת.אתה על הקו הסופי, הגוף שלך עומד לעקוף את האורגזמה החזקה ביותר בחיים שלך. ועכשיו, השותף שלך זיין נותן לך לעצמי, ולוחש בלהט באוזן: "Nastya".

אובייקט זר

ברור, אנחנו כרגע לא על חבר מיני. מעת לעת זה קורה בלתי צפוי - קונדום אמין סופר שלך, נבחר בדיוק בגודל (AHA..) רק פרץ, כמו כדור מתנפח זול בחצר ליד החבר 'ה.

וזה יהיה טוב, הוא פשוט שבר. אז אין שום דרך, רוב מוצר הגומי על פי חוק של מועמדים נשאר בכפר בן לוויה מקסים שלך. מה עכשיו סקס, אם כל הכוחות מתמקדים לחלץ הלא מסוכן שלו.

ריח גוף

סקס אל הספא מחובר עם היגיינה, כמו בהנאה. ריחות מגעיל הם המדד העיקרי של חוק מין רע (במיוחד כאשר הוא על ליטוף אוראלי).

רק תארו לעצמכם, אתה כבר צחנה, זה יותר מדי מים לגרמינה. בסופו של דבר, אתה מקלל את עצמך. וכל המחשבות שלך עסוקות רק איך ללכת למקלחת.

3 - מוגזם

מעת לעת היקום פשוט לא יכול לאפשר לך לבלות זמן רב במיטה.

אסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם ישראל העשירים. כולם חסרי עניין ואבנים. אבל זה בדרך כלל לא מאוחדים הצדדים שימושיים בעבודה.

לכן היא שולחת לך בדיקות שונות בצורה של חיות מחמד, שקפצים לתוך המיטה שלך או הולך לגב.

ילדים הדורשים את תשומת הלב שלך בדיוק אז. שכנים הממשיכים לדפוק על הדלת וטיפלו לעגוף שהם שפכו. הורים, אשר שוטים פיתחו חוש שישי וזה הכרחי כדי לגלות איך היום שלך עבר במיוחד כרגע. כל זה הורג סקס.

חלומות מתוקים

יש רגעים כאשר אתה נתקל בחירה קשה - סקס או שינה. למרות הרדב הפראי, ההורמונים שלך זכה לצייר. ואתה חסר את הרוח לומר שום שותף.

אבל נורא קורה - שינה חפיפה סקס. תאמין לי, אתה לעולם לא רוצה לעשות את זה פעמיים. זכור, הסירוב הוא תמיד משפיל לפחות מאשר נחירה שלך במהלך יחסי מין.

9 כללים לאחר Sex9 רע

בחיים שלך קרה סקס רע? אל תדאג, אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה.

אימוץ האירוע;

ב -1, כל הכי מגעיל כבר קרה. אם המצב לא יכול להיות מתוקן, אתה תמיד יכול לשנות את הגישה שלך אליו. ב 2, יש לך הזדמנות טובה לנתח את המעשים שלך, כך שבמקור לא לעשות שגיאות דומות.

זה לא שווה לנסות לנסות הכל;

כך שזה לא יוצא, נסה להרגיש את הבריא. ומאז כמה דקות כדי להפוך את המוח שלך היה למעשה מנותק לחלוטין, זה בקושי לך לקחת החלטה נכונה. אל תמהר, הרבה יותר, זה יכול להיות לגמרי שהכל לא כל כך קריטי, כפי שהוא נראה למבט ראשון. נערות ליווי במרכז

מכוער, מה אתה רוצה נכון כרגע;

ולנסות להיות פרנק מאוד עם עצמך. התשוקה הראשונה - לרוץ מכל הרגליים? ובכן, את הזכות שלך. אבל תנסה לעשות את זה דרך הדלת. רוצה לעצום את העיניים ולדמיין ששום דבר לא קרה והמשיך - נסה מה לעזאזל לא צוחק.

אין פירוק;

עניבה קליקות ואגרופים בהחלט לא אכפת לתקן את המין הרע שלך. בדיוק, כמו נאומים עצובים, עם דמעות בעיניים מאוד על איך הכל יכול (צריך) להיות. נסו להבין את הבעיות המקוריות "מי יוביל ומה לעשות?" מהבוקר.

אין קטסטרופה;

תחשוב עם מי זה לא קורה! זה הביטוי ביותר צריך לטוס בראש שלך במקום קללות והאשמות.

לספק חלומות אישיים בישראל קל אם אתה אישה מדהימה מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקבל חודש מ 4600 יורו.

מסכים, לא נעים, במקומות, אולי זה מגעיל, אבל הכל חי, בריא. וזה הדבר העיקרי, כמו האם קוראת.

באופן כללי, אמא גם קורא לך לא להיראות פורנו. שם, אחרי הכל, את perfix של אקרובטים, מוכן 24/7 להתמכר לבידור אהבה ושוב לחוות אורגזמה דיו חזקה ... ואז, אחרי הכל, הכל באמת.

אל תאשים את עצמך או שותף;

אחד השגיאות המעומנות ביותר במצב זה. ובכן, בורות, אתה באמת חושב שהכל קורה לא על פי התסריט רק כי לא היה לך זמן לעדכן את מניקור, לקרוא את הספר על הפיתוי או החמיץ את האימון? באופן טבעי, העובדה היא לא שהוא הורה כי ארוחת ערב כי סלט עם קשת.

נסו לשחות;

הומור תמיד עוזר, נבדק. ובכן, פרצופים קודמים שלך בקושי צריך להיראות נוח. אבל כנה smirks וצחוק מדבק (לא להיות מבולבל עם צחוק סוחט!) לגמרי מסוגל להעלות את מצב הרוח ברגע זה מול.

נסו לעשות במשותף לעשות משהו אחר;

מילת מפתח "יחד". אבל אחרי הכל, איך לעשות אהבה - כפי שהיה, כאילו מתואמת על ידי טנדם, ועמד בפני העיכוב הקטן ביותר - כולם לעצמו. תחשוב, הפעם זה לא קרה. אבל אף אחד לא ביטל את ייצור ארוחת הערב המלווה.

ובכן, תסתכל אימה חדשה של וינטג תחת שמיכה חמה שבה מרתק יותר. רועדת ולחץ עליו עדיין גוף מהיר. יתר על כן, אם לא היה לך זמן מהומה ..

סיכוי שני.

מעת לעת זה קורה כי רגשות, התרגשות, הירח במרקורי מדרדר ואת הנותרים cataclysms באמת שיחק לא את התפקיד האחרון בעובדה כי המין שלך מעצם ההגדרה הפך רע.

אז למה לא צריך לזרוק אתגר לגורל, הראשון, בעצמך, ולא לנסות שוב? מי יודע, ופתאום זה בטון הפעם לדבר בראש כמו המין הטוב ביותר בעולם, אשר קרה לבוא אחרי הגזע.שניכם כבר במגבלה, אף אחד מכם לא שומר על המצב תחת שליטה. אתה לא מבין אם אתה יכול להאט - בעוד שניהם לא נופלים ללא כוחות מן המיטה. אבל איך זה קרה אפילו קודם לכן.הכל בסדר.

Просмотров: 86 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar