MENU

מחקר חדש הראה כי יותר ממחצית היחסים מתחילה בחוויה מינית ירודה. כ -58% מהנשאלים שהשתתפו בסקר ה- outpoll ו pureromance אמרו כי הפעם הראשונה שלהם היה לא נוח או אפילו נורא.

התוכן של המאמר

1 סקס רע 2 תשעה כללים לאחר מין רע

הסקר של אלף יאנקיז גם הראה כי רוב האנשים מתמודדים לפחות 4-5 פעמים בחיים שלהם עם חוויות מין מגעיל עם שותף חדש. רק 33% מהנשאלים אמרו כי הדברים היו שבורים בגישה שותפה אפשרית, אם החוויה המינית הראשונה לא היתה משביעת רצון.

קצת יותר ממחצית המשיבים (53%) ציינו כי הם מודאגים איך הגוף שלהם נראה, לפני כניסה למקרים אינטימיים עם מישהו הראשון. קצת לפחות חצי (48%) הצהיר כי הדאגה ביותר לגבי לספק את ההנאה של שותף מיני לדאוג כאשר משהו משתבש.

האם יש כללים מוגדרים של התנהגות לאחר מין רע וכיצד לא לעשות אפילו נורא - לקרוא במאמר זה.

סקס רע

סקס הוא הנאה, זה נראה, הוא צריך להיות מהנה מעצם הגדרתה. א ... Читать дальше »

Просмотров: 88 | Добавил: corwinx52h | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

אתר, זה הפך, ביקור הוא אתר הפועל במצב לא מקוון. מה זה, לשים את זה בעדינות, פירושו? מתברר כי האורח, הולך למשאב, לא רואה את הדגמים. הוא באמת רוצה להדגיש כי הוא צריך ללכת לחדר תמורת תשלום ורק לאחר מכן זה אפשרי, בסופו של דבר, להתחיל תקשורת עם אישה. נוח, כי כל מפגש, בסופו של דבר, הוא שילם. אבל יש סיכוי כי יום העבודה לא יביא כספים, אם אף אחד לא הולך לבקר. זה לא סוד עבור כל דבר לא מונע אתר אינטרנט להיות הטוב ביותר בגרמניה. כמעט כל הבנות כדי לדבר שואפים לעבוד באופן ספציפי באתר זה. נערות ליווי בתל אביב

כיצד להירשם באתר האינטרנט ביקור - x?

לקבלת רישום יש צורך לספק את המסמכים של תקן בינלאומי - דרכון או כרטיס AI-DI. תהליך העיצוב של פרופיל נמשך 3-5 ימים. זה קשור לעובדה כי המודל מקבל שלושה חשבונות. מתברר כי האתר מציין בנפרד את החומר כיצד הקטגוריות השונות של האורחים מועברים:

  • ... Читать дальше »
    Просмотров: 1099 | Добавил: corwinx52h | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

    לא משנה איזה וילונות חייבים לתרגל רק סקס מוגן. מה שהופך אהבה ללא קונדום, אישה מחויבת להבין מה האחריות, בסופו של דבר, משתלטת. סקס הוא לא רק הנאה, וכן, כמו בראשות, כמה אפשרויות הן הסיבה איך אנחנו רגילים לדבר, מחלות מוות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי היא כל הזמן שווה את זה, סוף סוף לשמור על הראש שלי על זה ובמהלך כל הנסיבות לא להתאמן כמה מאיתנו כל הזמן אומר, סקס לא חוקי עם שותף לא מוכר. לזכות בעובדה אחת כי ישנם מקרים שנראים שונים וכל הבנות צריך גם לדעת מה לעשות intima ללא קונדום וכיצד למזער את כל הסכנות של מינימום.

    מה לעשות סקס בלי קונדום?

    במין ללא קונדום, כמעט שעתיים עד שלוש, החיידקים הפתוגניים הם הציגו לתוך הממברנות הריריות, הן יותר לינה, איברי המין. תהליך דלקתיים מתרחש. עבור כמה חברים, על מנת לצמצם את הסיכון של זיהום, הקפד ללכת לשירותים, לשים את זה בעדינות, להשתין ו קפדני איברי המין עם הקדמה של סבון.

    אתה גם צריך להרוג חיידקים שיכולים לעלות על איך אנחנו מביעים, רירי. כדי לעשות זאת, יש צורך להשתמש במיראמיסטין ... Читать дальше »

    Просмотров: 575 | Добавил: corwinx52h | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

    מוקדם יותר, אוננות מוקדמת נחשב לכיבוש חלש, נציגי הכנסייה נקראו פעולה זו לחטא, והאנשים המודעים גם מתחברים לאוננות עם מישהו כמו פסיכופתים. לא מספיק מי יודע את העובדה כי היום, במאה של החירות וההתירנות, הכל השתנה ואף אחד, באופן כללי, רואה אוננות על ידי הדרך המושחתת.

    התוכן של המאמר

    1 כמו לעתים קרובות מותר 2 מדעי נתונים 3 נקודות חזון מומחים 4 מוסרמים נגד 5 תחליף אוֹפְּצִיָה 6 ת"א האם יש נזק 7 התועלת

    שאלה לוגית שמדאיגה כמעט את כל זה זה מה שיקרה מאשר אוננות כל יום. לא, בסופו של דבר, אם זה יביא אותו לבעיות ואם זה שימושי לנציגים של מסיבי, כפי שישבנו איתך, מין חלש.

    אֵיך לעתים קרובות מותר

    כפי שכבר הוכח מנקודת מבט מדעית, תהליך זה הוא מושלם כמו שהנהג להיות לידי ביטוי טבעי. אבל עדיין השאלה של מה שיקרה מאשר לאהוב כל יום עצמו נשאר בוער. אין סימן ברור ראשון שניתן למצוא את העובדה שאדם משלם זמן "זה".הרופא יכול פשוט, בסופו של דבר, לנחש מה עושה, כמו הרבה מאתנו מתייע ... Читать дальше »

    Просмотров: 624 | Добавил: corwinx52h | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)