MENU

05:20
מה לעשות סקס לא מוגן?

לא משנה איזה וילונות חייבים לתרגל רק סקס מוגן. מה שהופך אהבה ללא קונדום, אישה מחויבת להבין מה האחריות, בסופו של דבר, משתלטת. סקס הוא לא רק הנאה, וכן, כמו בראשות, כמה אפשרויות הן הסיבה איך אנחנו רגילים לדבר, מחלות מוות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי היא כל הזמן שווה את זה, סוף סוף לשמור על הראש שלי על זה ובמהלך כל הנסיבות לא להתאמן כמה מאיתנו כל הזמן אומר, סקס לא חוקי עם שותף לא מוכר. לזכות בעובדה אחת כי ישנם מקרים שנראים שונים וכל הבנות צריך גם לדעת מה לעשות intima ללא קונדום וכיצד למזער את כל הסכנות של מינימום.

מה לעשות סקס בלי קונדום?

במין ללא קונדום, כמעט שעתיים עד שלוש, החיידקים הפתוגניים הם הציגו לתוך הממברנות הריריות, הן יותר לינה, איברי המין. תהליך דלקתיים מתרחש. עבור כמה חברים, על מנת לצמצם את הסיכון של זיהום, הקפד ללכת לשירותים, לשים את זה בעדינות, להשתין ו קפדני איברי המין עם הקדמה של סבון.

אתה גם צריך להרוג חיידקים שיכולים לעלות על איך אנחנו מביעים, רירי. כדי לעשות זאת, יש צורך להשתמש במיראמיסטין חיטוי. איך אנחנו מדברים כל הזמן, כמה גרסאות משמשים betadine. חיטוי זה הוא הציג דרך המוליך הנרתיק במשך כמה דקות. ב הנרתיק יש צורך להציג כ 7 מ"ל. זה אפשרי כי לאחר מכן אנו מעבדים את העור של הערווה ואברי המין על ידי חיטוי חיטוי. במהלך השעות השנייה יש צורך להימנע מלהשתנה.

החל אנטי תקני ניתן להשתמש באפשרויות האחרונות. הם יודעים שהם נראה להפריע microflora של הנרתיק ולעתים קרובות להוביל candidasis ו vaginosis. אבל זה גם שווה לשמור על הראש שלי כי חיטוי יכול לעזור רק כאשר, כפי שכולם יודעים, יחסי מין התרחשו פחות מ 2 שעות לפני.

OSCARE ORAL UNPRETECTED, כפי שכולם יודעים, מגע מיני יש לשטוף מיד עם פה חיטוי. כמה בנות נקיות שיניים - לא רק שווה לעשות את זה. אתה יכול גם להדגיש את מה שאתה יכול לפגוע בחניכיים ואת הסיכון של זיהום כפי שהוא עשוי לגדול.

זה שווה ללכת למונרולוג?

לרוץ ווניאולוג מיד הבקיע לא מוגן, כמו בראשות, מגע מין לא שווה - כל המחלות יש תקופת הדגירה. הוא כמעט תמיד יש משך כחודש. רק בפעם זו, תוצאות הבדיקות, היא אפשרה להראות את נוכחותם של כמה חיידקים.

עם מין לא מוגן עם שותף לא בריא, מניעת סמים רלוונטית. ואכן, תרופות ניתן רק למנות רופא. בעזרתם, אפשר היה למנוע את זיבה, עגבת, אורפלאסמה וטרישומוניה. הרופא, זה הפך, ימנה ריפוי רק במקרה זה, אם השותף שלך התברר להיות כמו רובנו התרגלו לדבר, לא בריא.

כל מסך מחויב להבין כי הבריאות היא החשובה ביותר. ליווי הוא עבודה רווחית ומרתקת שאינה מרמזת על אספקת שירותי מין. אבל בחייו של כל נערה יכול להתרחש לא מוגן, כפי שכולם יודעים, יחסי מין. ללא ספק, ראוי להזכיר את בריאותו של כולם אפילו רגע, כפי שכולם אומרים, סקס אלים עם, כפי שכולם יודעים, השותף האהוב, כך שאתה לא מתחרט.

אנחנו רוצים להציע את כל הבנות הבוגרות לעבוד בתחום הליווי והפנאי. איתנו תוכל לשכוח לנצח איך אנחנו כל הזמן מדברים עם כל הדילמות החומר ולהפחית את הסכנות עבור הבריאות שלך למינימום. הבנות שלנו הם בקפידה לצפות בבריאות שלהם יש מוניטין חיובי. נערות ליווי בראשון לציון

Просмотров: 569 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar