MENU

11:58
מהו קמה סוטרה ושמות העיקריים של סקס

סקס הוא שונה. עבור מישהו, זהו תהליך של שלוש דקות של תנועות זהות עם סיום לוגי, ומישהו מעדיף את הדקות האלה כדי לבזבז על רגל אחת, עם בן זוג, אשר כרגע יחזיקו ביד לכרכור.

התוכן של המאמר

1 על מה שהם צריכים 2 אהבה ברוסיה הישנה 3 עמדות עיקריות 4 Kamasutra 5 ספרות אחרת 6 קלאסיקות ואפשרויות אחרות 7 הגדרת חדירה 8 בנות להוביל 9 ברך-מרפק

אבל ישנם אוהבי אהבה ארוכת טווח של אהבה, אנשים כאלה מעדיפים, לשים את זה בעדינות, לשנות את המיקום כמה פעמים במטרה אחת, מאשר להאריך את ההנאה ולהפוך אותו בהירים. ללא קשר להעדפות, יודע את הכותרת לכתוב במין יהיה שימושי שימושי. בזכות הידע הזה, כולם פשוט יכולים להבין את הפנים החדשות ביותר של יחסי מין.

מה שהם זקוקים להם

מן המיקום של האיש ביחס לגברת (או להיפך) ב הזמן של תרגול אינטימי יהיה, לשים את זה בעדינות, תלוי "מאפיינים" כגון:

חדירה עומק. הלחץ ההבדל על איברי המין. מתח של כל הגוף. מי יקבל תפקיד פעיל מהשותפים. רגשות מגירוי גדול יותר של אזור אחד או אחר מקום אינטימי.

ואם עם איך אנשים התרגלו להביע, הצד הגברי הוא יותר ויותר או פחות, הוא או, לשים את זה בעדינות, עובר את עצמו, או נותן את זה "פונקציה" של האהוב, למעט הרגשות, אם היציבה מרמזת של שותף רגליים, ואחר כך בנשים קצת יותר קשה.

כמה נשים יותר הנאה מספקת גם את גירוי הדגדגן, ויש עמדות המאפשר לשתף פעולה את החדירה עם איך אנחנו מביעים, את השחפת הגדולה ביותר רגיש cale. כמובן, כולנו יודעים היטב כי השאר מעריץ כאשר חבר מחלחל לתוך הנרתיק רק כמה שלושה ס"מ. אבל יש גם מאהב עמוק יותר "כוחות".

קוגניציה והיישום הנכון של הטכנאי יעזור להתאים את הטעם לפחות מה הגברת. כפי שלא היה מוזר, אבל היתרון יוצא דופן של מידע זה מביא Params שלהם שותפים יש פלוס יוצא דופן. זה יהיה רע אם לא שנראה מה, נכון להרים את המיקום שאתה יכול לרמה את חוסר או oversupply זוגות ראו.

אל תשכח על העדפות נפשיות. מלכודת הדומיננטית מעדיפה לכבוש מיקום פעיל - לדוגמה, אחד מן האפשרויות תנוחות של הרוכב, ונשים אוהבות להיות, לשחק בני אדם כמו סגנון Doggi.

אהבה על ישן רוס 2

אבותינו פיצו מאוד בהליך לבחירת המיקום למין. רובם, כפי שהיו, הותקנו על פי כללי הכנסייה. בעת העתיקה, זה היה רק ​​מותר להתמכר "debauchery" רק על מיסיונרית.

באותם ימים, היא סוף סוף נקרא "על סוס", נושאים מדגישים את העליונות הגברית, כפי שהוא בראשות, מין חלש, הן במשחקי מיטה והן בכל יום. החברה הפטריארכלית היא.

אבל אם בני הזוג נתפסו על ידי העובדה בן הזוג, הם לבשו סוף סוף את העונש של עד 10 שנים צורה של תשובה עם איך לבוא לידי ביטוי על ידי מספר בלתי מתקבל על הדעת של קשתות. ולכן דומה לינה נחשב גם כאתגר "תמונה אלוהית" ו העבירו חטא ענק. לקתולים היה מצב דומה.

אבל אם בני הזוג צלצלו במהלך המעשה המיני, זה הוא נאמד כנראה, כפי שכולם אומרים, בעל חיים הוא גם מעשה של הומוסקסואלים - סדום ו "סקוטסקי בליוד". זה היה אפשרי, באופן כללי, להיפטר מינימום בצורה של 6 מאות פוקלונוב לאדמה, או מקסימום - הקלה מהכנסייה. זוג צעיר עשה רכישה, אבל המבוגר חיכה העונש הנורא ביותר. - מהספר.מ. Kona "תרבות מין בפדרציה הרוסית: תות שדה על ליבנה ".

מיקום ראשי3

את הכותרת הראשית תנוחה סקס מגיע משותפי המפתחות. אין צורך לציין כי אבל אנחנו כל הזמן מדברים עם כל קבוצה של אנשים ו לאומים, זה שלנו, כפי שכולם יודעים, שמות עממיים.

אדם ממוקם על גבי הגברת (בהתאמה, ושותף פעיל). יש אפשרויות רבות מאוד עבור יחסי מין זו. רובם תלוי במיקום של השותפים. באמצע כפי שנמצא לעתים קרובות - מיסיונר, וכפי שכולם יודעים, gusarskoy. פורטר או חלק מהם עומדים. עמדות באיזו ילדה ניתנת כיצד אנו רגילים לדבר, התפקיד הדומיננטי (רוכב). סקס בצד. יַחֲסֵי מִין. אדם נמצא רק מאחור (כלבלב, סגנון doggi ו t.ד '.). 69 - כמו נוף נפרד של משחקי מיטה.

כפי שאתה יכול לחשוב, כמה שיטות משולבים על עצמך הולך כמה עמדות. לדוגמה, כאשר אדם בא מאחורי עומד, אבל איך להגיע, מאהב מסתמך על ברכיו על הספה. זה יהיה סוף סוף סגנון Doggi (ברך מרפק) עומד. W כל אחד מאיך רובנו התרגלו לומר מדפים רשומים יש אפשרויות משלהם.

למעשה, תפקיד פעיל לא אומר כי פסיבי השותף לא יכול לעשות שום דבר.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.

בנות כמעט לפחות מה המיקום יכול גם להזיז את האיש להיפגש, וגברים, ב, כפי שבראת, אותו רוכב תנוחה, בסופו של דבר, יכול לעזור ליידי.

יש גם מתלים עבור "מתיחות" שלישיה.

Kamasutra4

הספר הפופולרי ביותר שממנו אתה יכול ללמוד ידע על שיטות של אהבה, זה Kamasutra. מסה מהודו הישנה, ​​באופן כללי, אומר לא רק על מדפים, פרקים רבים בו, זה הפך, מלמד להתמודד עם הבנות, לפתות נשים אחרות של אנשים, יש ראש על החתונה. הרבה מוזכר על ניואנס רוחני של אהבה, את הטכניקה של נשיקות וכיצד להתבטא, משולשים אהבה.

בנפח ייחודי, כביכול הוא 64 קמה סוטרה תנוחות עבור שיעורים אינטימיים. במקביל, הבורא של הספר (Watusian) קורא להם לא שונה כמו אמנות. הוא האמין שיש רק שמונה שיטות עיקריות כדי לדבר עם תענוג תענוג. ואכן, לכל שיטה יש שמונה עמדות.

בתחילה, הקוראים היו צריכים ליהנות רק תיאור טקסט של התרגול (קטן מספיק), ומפעם הזמן הוא הוזכר לבד שמות. איורים לה, באופן כללי, התעוררו רק בשנת 16-19 מאות שנים. בצורה של מיניאטורה, כפי שהיינו מדברים, חקירה סקסית של ציור הטטר.

שמות של עמדות המתוארים לעתים קרובות העתקו את השמות בעלי חיים, אשר, כפי שהיו, נלקחו עבור מסד הנתונים. זה חייב להיות גם אמר כי הבורא רמז כי אוהבי חייב לפרסם וצלילים, כפי שכולם יודעים, בעלי חיים מיועדים. גם שאר השם היו מרתקים, למשל - סתימת מסמר או פיהוק. היו שיטות פרקטיקות קבוצתיות (בן זוג עם חיבה, כן המאהב בן הזוג בנוסף).

Kamasutra המודרנית הוא רחוק מאוד מן המקור, וכמה לקבל את הפרק עם הסטנדרטים המתוארים עבור כל מסה.

כל מה שאתה צריך לדעת על תנוחת המספריים במין. כולם יודעים כי הטכניקה והיתרונות העיקריים.

ספרות אחרת 5

עבודתו של ווטוסית אינה הספר היחיד שממנו אתה יכול למצוא את השיטות האחרונות של סקס. בהודו נוצרה מסה נוספת - anang דרגה כי בתרגום למופת פירושו גרם מדרגות אהבה. יותר מהכל נזכר וניהול לבן זוג המסביר כיצד להתנהג בנישואין ומין עם אשתו, כך שניהם יכולים ליהנות.

הוצגו בעבודת הטלוויזיה נקראו ובקאמה סוטרה לכבוד בעלי חיים, עדיין נלקחו השמות מיוגה, וכפי שאנשים רבים חושבים אלכימיים מַדָע. אז לומר שזה היה תיאר 6, כפי שהיינו מדברים, ההוראות העיקריות (אישה שוכבת על צדו, עומדת ו T.ד '.).

גם אירופה יכולה להתפאר דומה, כראוי, ספרות. עידן הרנסנס נערך על ידי "תנוחות ארטינו", הספר, המתואר 16 תפקידים סקסיים, אשר סונטים נלויים נכתבו.

העבודה אבודה חלקית במובנים רבים, בזכות המאמצים של הכנסייה. לא ברור כי המהדורה של כמה פעמים הושלמה גם, במקרה של פייטרו ארטינו היו יורשו משלו. הספר היה מוכר לקזנוב ואפילו אלכסנדר פושקין.

כותרת במין, בכלל, תלוי מתוך ספר מסוים, שממנו הם נמשכו, גם מכולם יודעים, גיאוגרפיים עמדות של שותפים. לפיכך, מיקום מספר 1 במודרנית Kamasutra, כמה אנשים מכונים את העובד- peasant.

אופציות קלאסיות ואחרות

דוגמה טובה, לשים את זה בעדינות, תהיה שיטה כי הוא מוכר, איך להביע, לכולם אדם מבוגר (לא רק). קלאסי או מיקום מספר 1 יש הרבה כותרים אחרים, באמצע אשר נמצאים: הרגיל, המיסיונרית ה '.ד '.

בגירסה הנפוצה ביותר, האישה שוכבת על הגב, רגליה מתפשטות ומעט כפופות בברכיים. השותף מחזיק במשקל עצמו על המרפקים, או מרפק (מישהו יותר נוח) ומגיע חיכוך. כרית תחת הגברת שלל יכול לשנות את זווית החדירה, אשר יביא ילדה רגשות נוספים למעשה בכל הווריאציות של קלאסיקות.

יש גם יותר, גרסה משופרת מתלה זה שווה. זה אפשרי כי הוא רק מותר במהלך sotuals כדי לעורר כך לדבר ליידי קליטוריס. לשם כך, השותף מחויב ללחוץ ולבסוף להזיז את הרגליים רגליים של גברים בצמחי שעון. אם הגברת של המתנה לתחילת התהליך, באופן כללי, תפרסם רגליים שמאל nephery, זה רוצה ללחוץ על קירות הנרתיק קֶלֶט. מיקום שני איך אנחנו רגילים לדבר, כמה גרסאות מודרניות של קמה סוטרה. אישה יכולה לחבק רגליים אהובות (זה יכול לא רק בתנוחה קלאסית) זה יהיה להצדיק לגדל את עומק הכניסה, גם, בסופו של דבר, יביא תחושה של אחדות. אפשרות אפשרית כאשר הרגליים מאה אחוז כפוף בברכיים, או לחצה על החזה. הצעיר יכול גם להיות גידול בידיו ליידי נמוך.

Messenger מיקום מספר 1 החלו להיקרא אפשרות של הנוצרים מיסיונרים הביאו את "אלוהים של אלוהים" אל יליד האיים האוקיינוס ​​השקט. לראות איך יש גופות של אלה הילידים ביותר באינטימה, הם נפלו הלם ורעד. לאחר מכן הם התחילו ללמד אנשים כי המדף היחיד לנוצרים - כאשר אדם נמצא על גבי, ופניו מול הפנים האהובות שלו.

החדירה העמוקה ביותר 7

באופן ספציפי, אפשרויות קלאסיות לאפשר שותפים לעשות כפייה עמוקה יותר. זה עשוי להיות באפשרויות עוקבות:

הגברת טמונה רגליו על כתפיו של המאהב. זֶה בתורו, נשענת על ברכיה, ידיה יכולה להתקיים מאחורי רגלי הנערה, או לשבת עם כפות הידיים, לשים את זה קצת, מיטה, או גם לעודד את החזה שלך. גם, בסופו של דבר, המכונה קצין או הוסאר. קנה ילד - כתף מים על כתף זכר רק רגל אחת של צעירה מחזיקה. ואם הרגל היא לועדת כתף כדי לדבר יהיה כפוף בברך (ואחרים מתוח), אז את התנוחה ייקרא לַחֲצוֹת.

אפשרויות דומות ניתן לתרגל על ​​שולחן המטבח, ו אפילו, כפי שכולם יודעים, מכונת כביסה.

אפשרות מרגשת נוספת עבור "כיבוש המעמקים" יהיה עומד קוף (מן השחרור, כאשר הגברת ממוקמת על גבי). נכון, היא רק שואלת טוב, כפי שאנו מביעים, אימון התעמלות. זה לא לכל מי שהצעיר נופל על הגב, והברכיים ניסו למשוך את הראש מאוד (צ'ין).

אישה הופכת לו את גבו, ומתמקדת ברגליה, לבסוף, מבצעת תנועות, היא גם מסדירה את העומס על אהובתו (העברת משקל פירושה לרגליים). חדירה מבטיחה להיות מרשימה. נכון, איך לבוא לידי ביטוי, האהוב דורש מיומנות, בסופו של דבר, לשמור על האיזון, כדי להקל על המשימה שאתה יכול להחזיק את הידיים של גבר.

אבל אתה יכול להשיג, כפי שכולם יודעים, העומק הגדול ביותר ואת הישיבה! כדי לעשות זאת, יש תנוחה לוטוס במין, שבו אתה יכול לקרוא מידע נוסף נוסף על הקישור.

בנות LED8

בקצבאות מסוימות, המיקום של הרוכב מתואר לפי הבאים דרך: אישה באה על הבטן באדם, רגליה כפופות או שהיא בהעדפה (תלוי בהעדפות) ו "מכניס את עצמך" על זכר "כבוד". במקום תנועות למעלה ולמטה ליידי יכול להסתמך על הבחור ולהחליק על גופו.

בשאר ההנחיות מחיאות כפיים על הידיים (או על מיטה / כיסא של חזרה) האיש הצעיר גם משחק תפקיד פסיבי (הרגליים שלו בנוסף, לבסוף חצה), והאשה מתיישבת, ובסופו של דבר מחבקת את גופו עם הירך שלו.

וריאציה לאחור - הגברת נמצאה גם על מותק שלה, אבל פנה אליו בחזרה. היא עשויה לשכב, כפי שכולם אומרים, שדיים של גברים או להתכופף להחזיק את רגליו.

ישנן אפשרויות שבהן גברת מאה אחוז גם שוכבת שותף מי או אפילו שקרים, או, בסופו של דבר, מונח על רגליו.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

עם כל הגברת הזאת מסוגל לשלוט על העומק, ואת הצעיר, לשים את זה בעדינות, לעשות מהלכים לזוג איתה.

הברך-אוקטלוקס 9

מתלה Zada ​​טוב יותר גישות אחרות עבור אנאלי חֲדִירָה. אישה יכולה גם סוף סוף לשחרר יד אחת בבקשה את עצמך. מ מינוס רק את חוסר האפשרות של נשיקות סקירה מוגבלת של האדם (רק אם גולת הכותרת תפנית). דירות דיסקרטיות בחיפה

עם הגרסה הרגילה של הגברת עומדת ברכיים עם דגש על כף היד או המרפקים, האיש גם מסתמך על ברכיו, מחזיקים ידיים מאחורי רגליה או על ידי ביצוע סטירות.

הצעיר יכול גם לסמוך על הידיים ולרדת הנערה במצב זה יכול להיות חזה או clit. הגברת יכולה גם מזנק על כמה כריות, אשר, זה יהיה מאוד, איך לבוא לידי ביטוי, נוח.

בן הזוג יכול להיות מונח על הספה, ואת בן הזוג עומד על הרגליים כדי להיכנס לאחור. גרסה קלה (אור Doggi) - בן הזוג עומד על הברכיים, אבל הגב נלחץ נגד בן הזוג, אשר או עומד על הרגליים (אם, כפי שכולם יודעים, האהוב על קצה המיטה), או גם מסתמך על הברכיים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל היכולת לבלות את הידיים על בטן, החזה ואת הרגליים יקרות עומד, גם עם אפשרות זו להיות נשיקות זמינות. השיטה העצלנית ביותר - שניהם שוכבים על המיטה (אנלוגי קלאסי), אבל הגברת תשכב על בטן.

כאמור, הידע של הטכניקה של הגשמה הוא עדיין חשוב יותר לדעת את השם הנכון.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים איך לבוא לידי ביטוי, חיים סקסיים.

למען התגלמות ב grozn, רוב ההודעות של Kamasetra צריך מיומנויות פוחתת, קוקס, אימון גופני. זה מודע ביסודו לכך כמעט כל העמדות מתוך ספר זה אינם מיועדים לגופו של אורגזמה. קמה סוטרה - ניהול הנאה, שמטרתו להנאה מהתהליך. ברוב ההודעות, זה לא יהיה קל "לפזר" כך, באופן כללי, בהצטיינות. אבל זה אפילו בסדר, כי בנוסף לאורגזמה, סקס סוף סוף יכול לתת מסה, כפי שכולם יודעים, רגשות נעימים. ובעזרת תנוחות מורכבות, אתה יכול לחוות את הזוויות האחרונות של החדירה, הניסוי עם תדירות, עומק ופרמטרים אחרים.

Просмотров: 90 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar