MENU

17:34
שבב תוכן: איך לעשות את זה טוב

כיום, Coquetry הוא לא כל כך נוטה כמו קודם. כרגע, התנהגות דומה היא מהירה יותר עבור פגמים, אם כבוד. אבל העניין הוא שהבנות רק למדו לפלרטט. הינכם מתבקשים לשים לב כי, כפי שכולם יודעים, הדגימות דומות יותר לקומוניקציה ולצעקות, אם על לפלרטט. אבל הזמן, הזמן של מאות שנים היה במיוחד את coquettes, שכן אנשים שימשו להביע, צבא המעריצים הגדול ביותר. תוכן זה שווה מאסטרינג זה אמנות עתיקה של הפיתוי.

מהו תמצית הגברות

ראשית, לשים את זה מעט, כדאי לטפל במושג. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הסוללה היא אסטרטגיה מפלרטט מיוחדת עם ייצוג רב עוצמה של קומות. הישות שלו מתגוררת בניגוד חושני שאישה עושה לגבר. תארו לעצמכם עובדה שאתה סוף סוף מושך את זה לעצמו, ואז דוחה. בהתחלה, הילדה נותנת לכולם "קורבן" כדי להבין שהוא מוכן, לתת לו ללא איזון, ואחרי שנייה כאילו סוף סוף הוא מאבד את ההתלהבות שלו ופשוט הולך. מגוחך, לשים את זה מעט, זה בא מעצמו מן האובדן ומחשבות רעות לעזוב אותו, האישה עומדת בחזרה לאופק, כמו רבים באים לידי ביטוי, לפתוח את זרועותיהם ולהעמיד פנים כי שום דבר לא קורה.

הנדנדה החושנית הנוכחית מאוד מרגשת תודעה של נציגי מין חזקים. יש להם תשוקה בוערת לכל דבר כדי ללכוד את ליבם של coquettes, כדי להראות את הגבריות שלה ואת היכולת להגיע כל הזמן שלה. טכניקה זו יכולה להחיל באופן חופשי את התוכן. אתה צריך כישרון מיוחד, כדי לתפעל במיומנות את הידידות וההצלחה, שכן כולם יודעים, גבר וכמה מאיתנו כל הזמן אומר, אז זה הכרחי, בסופו של דבר, אתה יודע את כל הדקויות של טכניקה לפלרטט זה. נערות ליווי בחיפה

ראשי, לשים את זה מתון, חופי הכללים לתוכן

לפלרטט ואמנות הפיתוי הוא גם סוג של המדע שלך. כך שבבי וטכניקות עבדו, אתה צריך לדעת את מסד הנתונים של פסיכולוגיה זכר, מסוכן בחירת זמן ומקום עבור "ניסויים" דומים לדבוק בכללים רציניים. איך להיות כמו שאנחנו משמשים לדבר על קוקט?

  • אחד.לא להגזים את זה עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, רגשות של לינדן. באופן כללי, אחד הכי הרבה, שכן כולם יודעים, את הנכסים העיקריים שיצטרכו לפחות מישהו הם מיומנויות משחק. אין שום דבר נורא, לשרוד, טיפש, וכיצד להגיע, פטפוט ריק. אל תנסה ליצור מחדש את התמונה של coquette מ איזה סוג של סרט, אתה צריך להתנהג מאוד טבעי. תארו לעצמכם עובדה על מה לפלרטט ו מתולתל - זה בהחלט לא אותו דבר.
  • 2.מפוכחת להעריך את עצמך. אישה לא מחויבת להיראות מטופשת מתי, כדי לשים את זה מתון, לפלרטט, אחרת זה אפשרי, זה הפך, כדי להשיג את ההשפעה הפוכה. אם אתה, מטבעך, אתה כלבה, וכפי שכולם אומרים, הדימוי האהוב שלך הוא אשה ונפלה, אז איזה סוג של לעיסה וצחקוק יכול לדבר עליו? המעשים שלך חייבים להיות כדי לדבר כמו התגלות, כך.אז אתה יכול להתקיים כמה אנשים חושבים אחרת. מישהו הנוכחי אומר כי ההתנהגות בסגנון חמוד, כל כך הרבה צומת מאיתנו כל הזמן אומר, ילדה מטורפת, ואיכשהו זעם יגיע, אם זה יהיה, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, המלכה החושית "". בחר אסטרטגיה רק ​​להיות חולה.
  • 3.לא לשבור. לכן, לא, באופן כללי, זה נראה קל דעתנית בעיני חסות פוטנציאלית, מנסה לשים לב רק לו. זה לא סוף סוף שווה לפלרטט ולבסוף לפלרטט עם גברים אחרים עם העיניים העיקריות שלה "קורבן".
  • 4.לא זיין. אחת הטכניקות כי הוא משמש לעתים קרובות יותר בפלרטט - זה משחק על עצבנות של גבר. לדוגמה, גברת יכולה להיות מאוחר מאוד עבור תאריך, לא להגיב לשיחות או להתנהג לא מספיק. הכל נעשה כדי לנער אדם חושני, מוצץ אותו, אז זה מזכיר לך בטוח. אבל זה בלתי אפשרי להגזים עם רגשות שליליים. וזה אפילו לא צריך להגיד כי המהות של הסוללה בשונות מתמדת. עכשיו אתה חיבה כמו חתלתול, מחר, כמו כתר, כמו לביאה. כל הזמן צריך להיות שיחק בניגוד.
  • חָמֵשׁ.אין מפרט. Coquette לא הגיב סוף סוף ייחודי "כן" או "לא". רק, בסופו של דבר, "אולי", "סביר להניח," "אני אחשוב על זה. אדם לא צריך לקרוא אותך כספר פתוח. זה חייב תמיד להיות יוצא מן הכלל וכיצד לחוות את תחושת חוסר הוודאות. אם החסות אתה רוצה אותך "סייעה" איתו קרוב לשום מקום הוא לא ילך לשום מקום, אז הוא יסתיים, כמו כולם יודעים, תלך. תחושה מתמדת של אי ודאות יהיה גם להכריח אותך להעריך יותר וכיצד לפחד לאבד. אי אפשר להיות, כפי שכולם אומרים, מתוכננים - מסביר במהירות את הפטרון.
  • להיות די של coequet. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה צריך להיות כפוי רק כדי ללמוד כמה באים לידי ביטוי, פנטזיה זכר ולהביא את הנציג, שכן אנשים משמשים להביע, סקס חזק על רגשות. כל זה יהיה בסופו של דבר להתעורר בחסות תחושה של תאווה וחיבה.

    Просмотров: 85 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar