MENU

11:58
סובייטים של סקסולוג - כמה פעמים אתה יכול לעשות את המין האחורי?

להחליט לבסוף, לעסוק במין אחורי, כמעט כל השותפים תהה על ידי אישור אשר יוביל נכון איך להביע מינית חַיִים. אבל כמעט כולם עושים דבר, לא לדעת איך להגיע, דברים רגילים: איך לשכנע שותף על סקס אחורי, איך לבשל אותו, סקס אחורי המטרה פעם בשבוע הוא הרבה או לא יפה ולא.ד '. טוב מאוד להדגיש את מה שניתן המאמר נועד לעזור לו.

התוכן של המאמר

1 איכות פרלוד עובד פלאים 2 הכנת פי הטבעת: מה ואיך 3 מין Revente: סטייה הרסנית או מועמדות לא מסוכנת? 4 סקס אחורי: רגיל - פעם ב שָׁבוּעַ

עבודות פרלוד באיכות גבוהה תוהה

ולא השותף שלך עדיין, בסופו של דבר, מהסס על אנאלי, נסה את זה גם לפתות.

חלום איסלס מוכן לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. הם חסרי עניין ומנומסים. רק זה בדרך כלל לא הצדדים החיוביים היחידים לעבודה.

אתה צריך לפתוח את מה שאנחנו מסדרים לנו, כפי שאנו מתיישבים בזמן, את ההקדמה הבלתי נשכחת, משחק מתוחכם בסבלנות. אתה יכול להתחיל כזה prelude מאה אחוז בצורה מסורתית, להשפיע על איך כולם הם אומללים, נקודות יומיומיות, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, השלמת צעד זה על ידי ליטוף הדגדגן ונרתיק.

מאוחר יותר, כאשר היא מספרת, בסופו של דבר, מתחיל לקבל באז, בזהירות לנסות סרט פי הטבעת, למה, בהתחלה, כאילו במקרה שלו. לאחר מכן, אתה יכול להמשיך להיות בטוחים ללא הרף, זה הפך להיות אפשרי.

הַבָּא שלב - הפלישה: משומן את האצבע שלך, נסה להיכנס לזה בדיוק phalanx אחד, לא שכחה, ​​זה התחיל ללטף את הנרתיק שלה. העיקר כאן הוא הדרגתי: מתנהג בזהירות ובטקט, ברגע שמגיע לך אמון לפלוש "אזור אסור". במקום לעשות הכל נכון, אז אתה לא יכול להשתנות: בקרוב מאוד לעבור סוף סוף ייפתח בשבילך.

הכנת פי הטבעת: מה וכיצד

כמה דקות לאחר מכן, הדחף יתחיל ואתה תמשוך אותך בשירותים.חוקי כאלה לא יכול להתבצע לעתים קרובות כי לא משנה כמה עיכול טבעי, כמו רובנו רגילים לקריאה, סביבה חיידקית.לאחר ההליך, יש לקחת את הגברת מקלחת היגיינית, להירגע להירגע לנוח. כמו שבץ סיום, אתה יכול, כמו אנשים נהגו להביע, פי הטבעת לא נכונה, ניצול של מראה מיוחד כמו תקע אחורי שנרכש בחנות אינטימית.

זה מסתכם בעובדה הרקטום הוא הכרחי עבור כמה שעות לפני Socia, הוא הפך, לבשל: ניקוי נקי בעזרת l חוקן זוג. מים חמים. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה כי מעגל אייסון., איך התחיל, מים חמים, לסגור את העגורן, לשמן את קצה הווזלין וללכת לשירותים. לתלות קיבולת גומי עם מים לגובה של אחד וחצי מטרים, אתה יכול גם למקם את אותו מקום שבו הנשמות תקועות, לעמוד באמבטיה על כל ארבע, לפתוח את העגורן של חוקן, לא להפוך את קצה ב חור כרזה. יש צורך להירגע 100 אחוז, וכאשר המים הופכים למעי, זה לא משוכנע סוף סוף לשכב בצד, לאחר זיין את רגלי הבטן, באותו אמבטיה עם כמות קטנה של מים חמים.

מייצגים עובדה אחת כי היא חייבת להיות משומנת בשפע, וזלין או, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, חומר סיכה מיוחד, וכן, כפי שאותם באים לידי ביטוי, שגוי להציג. רגוע מתון, לנסות לדחוף את תקע של עמוק יותר: אל תפחד, זה לא אבוד בפנים, כמו גם יש גבול בסוף.

נסה זאת כדי לשכב על הצד ולהתרגל כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, תחושות חדשות.

כדי למלא את המטרות שלך בישראל בקלות כאשר אתה אשה מענגת מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכלו להרוויח מ 4500 $ לחודש.

להתרגל עד בינוני: איך בפעם הראשונה היא, בפעם הראשונה יהיה מספיק ואת זוגות הם גם דקות. הכל כבר מזמן ידוע להגדיל הכשרה כזו, עם הזמן שאתה נוסע השרירים האחורי, אשר היה חיובי נראה להשפיע על התהליך עם השותף שלך.

לענות על השאלה איך לתת ליידי אל האנאלי במאמר הבא שלנו על הקישור.

סקס פארוטי: סטייה הרסנית או, כפי שאנו מבטאים, מועמדות לא מסוכנת?3

מישהו לפני כמה שנים, המין האחורי נתפס האנשים הרגילים ביותר כמו משהו שעשוע, מלוכלך, לא כל כך לדבר על המסגרת "יחסים הגונים". עבור היום של היום אנאלי הוא גם המועמדות שאינה מייצגת את האיומים לבריאות ומסייעת, בסופו של דבר, משתנה ימי שבוע אינטימיים. מכאן יש שאלה טבעית: כמה פעמים זה אפשרי, באופן כללי, לעסוק כמה באים לידי ביטוי, דומה מִין? דירות דיסקרטיות בקריות

מין אחורי: אישור - פעם ב שבוע 2212

רוב הסקאולוגים נשענים כלפי כמה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא את העובדה כי המטרה האחורית סקס הוא טוב יותר להתאמן כדי לדבר לעתים קרובות מאוד, לוקח בחשבון מספר אירועים הודיע:

אם ניקח בחשבון את כל הבטיחות עושר, אשר נותן סקס האחורי, אספקת יתר שלה אינו רצוי, משום מוביל את הסיכון לפציעות, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, פי הטבעת. באופן טבעי, שום דבר נורא יקרה, ולא לפעמים לאפשר לעצמך משהו להיות "ריח", המפרקים היומיים מביאים נזק: לפעמים, בסופו של דבר, את הסיכון של פיצוח, דימום טחורים מופיע; בגלל אנאלי שואל כמה יצרנים (ניקוי חוקן, הכנה של פי הטבעת), כאן יש צורך לפעול במיוחד בזהירות, שכן תחת לחץ תכוף של מים מן הגוף חיידקים שימושיים, אשר, בתורו, הוא כרוך ביציבות עם דרכי העיכול דיסבוקיזה; במקום זאת, בן הזוג סובל מטחורים, יש לנו, עד כמה מאיתנו, הוא רגיל לקריאה, סדקים אחוריים, ואז התרגיל של האנאלי מצטמצם לאפס לפני הריפוי; מאוחר יותר, כיתות כאלה ניתן לפתור לא יותר מפעם בשבוע; במקום זאת, בן הזוג לא מראה תחביבים פעילים עם שום דבר כמו, אז זה לא שווה אונס, כל יותר, ואת אנאלי פעם בשבוע הוא שני - המקסימום שאתה יכול עם זה, באופן כללי, לאפשר; במקום גבר אוהב לסיים "שם", ואז, להכות את המעי, נוזלי הזרע, מרגיז את הקיר של המעי, יהיה לעורר טיול נוסף לשירותים, ואת היומי תוספת "ניקוי" אינם עקביים ונוחים. מין ההכנסות - "צלחת" ייחודית, שאינה, בסופו של דבר, ניתן לשלוח לשורה, בין המקרה למשהו: לאופן שבו כולם יודעים, ליהנות, יש צורך לעשות זאת באופן סטי. זה מתברר אחת הדרכים לשנות את חיי היומיום מאשר, איך כולם אומללים, אמיתיים, באופן כללי, החלפה, ולכן הזנה שלה חייב להיות מתאים - לעתים רחוקות, אבל טעם.

לסיכום, זה אפשרי, אחרי הכל, לומר כי סקס אחורי - נאיד, איך כולם אומללים, מועמדות נפלאה שיכולה להאיר חברים אינטימיים.

לעסוק במין אחורי, להיות אהוב crosswise!

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

המארח, כפי שכולם יודעים, הצד במין האחורי יכול להיות גם גברת ואדם. כמה זוגות בפועל שינוי תפקידים - וזו דרך מעניינת מאוד לעשות עושר בחיי המין. כמעט כל הגברים הם לחתוך גירוי הערמונית ניסיון, אבל בסופו של דבר זה יהיה מפחד להודות למחצית זו. מפנים את תשומת ליבו כי, אבל אין שום דבר, איך כולם מתפללים, ראוי לגינוי: זה כבר זמן רב ברור כי פעולה על הערמונית יכול רק לספק הנאה בלתי נשכחת. לא עבור אף אחד לא סודי, זה, כל יותר, כרגע אתה יכול לקנות strapon מתאים גודל, אשר סוף סוף לעשות סיבה לחיים. יש אפילו סטרפון דו כיווני, בעזרתו שני השותף יכול לקבל הנאה.

Просмотров: 91 | Добавил: corwinx52h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar